CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

TRULY MADLY DEEPLY ;D

KIRE BALEK BAPE LAME KITEORG BERKWN ?

Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, May 30, 2009

>>tiada kerja<<

hello.rumah mayat ampang!apa lu mau?hoho!xde keje ean?jgn pikir bkn2..aku xde bkk cawangan rmh mayat..cawangan tanjung rambutan insyaAllah aku bukak..sbb BFF aku pown NANAR..hehe!mahyun!mahyun!dimanakah kamuu?!rumah mayat ampang?okay!kejap lagi aku amik kau!tunggu sajaa!
okeyh!berbalik kpd topik tiade kerja..nilai murni yg dpt sy perolehi dr tajuk ini ialah,,kite perlulah mencari kerja sebelom kite pokai seterusnye bankrupt...jd,,amalkan lahh amalan mencari kerje sebelom bankrupt ini...
xde2..lek2 arr..sje2 xde keje niyy..hehe!oraitt dude!aku nk bgtaw,,ary jumaat lpz kat smks7 ngan sks7 wat ary guru serentak taw..so,,aku terpakse pegy smks7 pnye ary guru sbb nnty datin kat smks7 tuu dtg rmh aku then crik aku!haiyoo!leceyh gilak!!
papepown,,aku enjoy arr gak sbb dpt taw skeyt2 psl ape jdik mse ary guru sks7..thanks kat adam(bkn 6A),,aziera ngan amira(bkn 6A)...kat smks7 plak,,aku xleyh tgk persembahan pown..kene bertugas jge blok..hampeh!haiyoo!
k arr..aku nk masukkan gambo..maleh dh aku nk merepek..tp merepek hobi aku gak!aku ske merepek sbb aku dpt jdik gile!bile aku jdik gle,,idop aku x bosan!bile idop aku x bosan,,aku happy!yezza!!cukup2!haiyoo!ape sudahh jadii?!

the dua makhluk digi!ifa...rndu beg kau!!huhu!! T_T

itu purple punya,,hanini!sebelah,,liyana..itu depan minum float,,nadia sudahh! ^_^

min usha pakwe bruu!!haha!ifa,,tgh amin kan doa` setelah bertaubat!chewahh!

hidayah?makan ais erk?xpe.teruskan mkn ais..x mau kaco.. n_n

chewahh!smart plak!!wakakaka!sempat gak capture gamba uzir oh!lme x amek gamba die!die ngah mencri afiq kalo x silap,,tp aku suruh die stop jap..!capture sajaa lah!

khai!lme x amek gamba kau!!hahaha!sebenarnye khai nk minum float!tp,,ais krim dh abez jdik dpt air jek..hahhaa!

credits to air FROAST tnpe ais krim!wakaka!x dpt float!sian khai!hahahaa!

ifa lollipop!lollipop tuu wan kasi sebenarnyer!sbb tuu die mkn!hahaha!ramai gle minx lollipop tuu!sdp!haha!

nk taw x dieorg diri atz ape??atz tmpt amek wuduk lelaki..sepatutnye kene bertugas,,tp kiteorg bosan..jdik lepak jek lahh..hehe!

min nihh!tdk tinggal sama die punyaa i-pod!haiyoo!24 jam dgn i-pod die..haishh!

dr td ean x abez2 lollipop tuu??hahaha!syg sgt kat wan smpai kan lollipop pown susah nk abezkan!hehe!

sorry sorry sorry min!kau kene terbalik!aku x boleh nk rotate disbbkan laptop aku yg serba x guna ini!hoho!

the cupcake!haha!sedap!syg ohh nk mkn!tp dh abez dh!hahahhaha!limited edition punyaa sbb free! n_n

wahaii mahluk kuning!!jangan berdating sajaa..sile jalankan tugas anda untuk menyambung talian digi ke merate dunie!!KU BERSAMAMUUU!bukan aku yerk?!

berdating 24 jam!haiyoo!dey!podaaa!tivya mrh nnty!!dey dey dey!

credits to her i-pod!min,,kau mndy pown kau bwk i-pod kau skaly takk?

ary yg memenatkan!crik kak aishah..bertugas..PP gaduhh!tukar bajuu!mak haihh!leteyh!

acapp nk ngorat tong smpah tuu actually!tp x dilayan sbb tong smph tuu pown dh berpnye!sian kau acapp!crik laen lahh!

ini diaa mamat baggy kitaa!dh bpe kali dh aku suruh die naikkan sluar die sebelom aku tarik ke bwh teros!wakaka!

mesyuarat di antara ahli parlimen drpd syarikat minuman air mesin yg tdk berfungsi!dh bpe kali dh kene!kuar cawan tp air tadakk!skali tuu,,air kuar!nmpk sdp jek!skaly,,cawan plak xde!hampeh!jgn beli!

I WANT..NOBODY NOBODY BUT U!
NOBODY NOBODY BUT U!
hahahah!khusyuk gilak tgk video tuu!xleyh belah!ifa!joget skeyt!wakakaka!

okay!thats all lah!leteyh lahh!pukul 1.30 pagy skang niyy..

nnty kalo ade mse agy,,aku wat post laen!

but ary nii,,nihh jek laa aku mmpu buat!

aku ngantok dh!bubye!


nur adlina iffah bt shuhaimi

ex-6a student 2008

ex-sks7 student 2008

!idop mesty gempakzz!

*langit ituu biruu*





5 comments:

NaSha said...

Gmba aq minum float pun ade gak?! -_- Ape2pun, float tu sedaaaaaaap! Aq minum smpai kenyang.:D

Anonymous said...

ahahhaha..
hurmmm.. rindu muka2 korang, at least nasib baik u tangkap beberapa yg jarang in contact..
anyway.. take care y'all !!

6Am@N@h_2008 said...

hahahaa..
uzir 100% mmg jarang!
^_^
nadia,,aku dpt float jgk!
tp die letak ais krim chocolate..
x sdp..
aku x ske chocolate!
aku nk vanilla!
chopp!
ape aku merepek?!

ifa said...

bkn nobody la ad..lgu gee la..haha..tivya nmpk slmbe je die..haha..x mrh pown.

6Am@N@h_2008 said...

eh2 erk?
hahaha!
lantak lahh!