CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

TRULY MADLY DEEPLY ;D

KIRE BALEK BAPE LAME KITEORG BERKWN ?

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, May 5, 2009

KETUE KLZ 6A PNYE BUFDAY!

hoii!leteyh arr wat post!!aku ngah mencarik bdk 6A yg leyh tlg aku wat post!!haha!joke2..kalo ade pon ape slhnyer..hekhek!agk leteyh arr..dh bpe lme aku handle blog nih..sorang2 plak tuh!!wan pown ade arr gak tlg tp skang die dh dok kat SSP nk tlg pebende..haihh!susah!
oraittt!pagy nih de agy bdk 6A smbut bufday!!alaa..korang mesty taw pnye,,ketue klz kite yg lme..haha!NAZIFA AZURA BT KAMARUL BAHARIN a.k.a MRS.SHAZWAN!wakaka.. ;P
die 13 taon duhh!tuaaa sudahh!haha!lek2 ifa..bru 13 taon..lom 31 agy..saboo2..walaupown ko tue,,shazwan x tinggal ko pnye!wakakaka!berkwn biar seribu,,bercouple biar beribu-ribu..hoho!
=DD

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Happy Birthday Comments & Graphics

bkn nk perli erk..sje2 wat hiasan... ;P
hahahaha!jgn terase pulak!
=DD
zwani.com myspace graphic comments
Myspace Happy Birthday Graphics

agk2 monkey kat ataz tuh cam spe??haha!phm2 jek laa ifa!!
=DD

pape pown,,happy bufday arr!
ko pnye adiah,,nnty2..
tunggu minggu dpn!
haha!!
okayyy?
no prob??
hope ko kekal ngan wan smpai bile2 !!!

nur adlina iffah bt shuhaimi

ex-6A sks7 2008

1 terbilang smks7 2009


!LANGIT ITU BIRU!

9 comments:

Anonymous said...

Happy Birthday Nazifa Azura !!!!

Makin ari makin tua..
Ko ngan aku biler nk bersua ?

Bersua ? Pebenda tuhh, aku pun x fhm.. But I just letak jer..

Anyway,
Semoga panjang umur,
murah rezeki,
diberkati Allah sentiasa,
jadi insan yang cemerlang,
anak yang solehah,
sentiasa diperhati & dilindungi Allah swt..


By the way,
Monyet tuh is..
Y-O-U !!
You happy sgt turning 13.. Sampai lompat2 x tentu arah !! Hehe
=] =P
Love you always.. <3

6Am@N@h_2008 said...

wehh ifa,,
ko dh semakin tue arr..
leyh jdik mak agkt izzat ariff cam khai!
hoho!
tp kan,,ko ngan izzat spe lahir dulu?
ahh,,lntk arr..


hope ko kekal ngan wan!
jgn tinggalkan kekasih hati,,jiwa,,rage,,bakul,,payung,,mangkuk ko tuh!

and hope frenship aku,,ko ngan vit thn smpai bile2!!
sme2 kite hidup..
n maty,,aku x nk maty dulu..
hehe..
;P

btw,,dina,,monkey tuh ifa n min lahh..
haha!

-ADLINA IFFAH-
-BFF-

ifa said...

hahaha...
mepek korg due ni..
haha..
thnx ad sbb watkn post ni..
syg kau..
dina,thnx!!luv u 2 my dear..
;DD

6Am@N@h_2008 said...

haha!
pehal ayat ko tuh laen mcm jek bunyiknyer?
wakkaka!
vit jek xde nk sambut bufday ko..
='(
rndu vit duhh!
btw ifa,,pnjg ark ucapan kite org?
sje jek wat pnjg2..menghias ruang komen kat cni..
hehe!
xde keje..
=DD
chow2
going 2 da skool!
yg laen,,komen arr gak post nih!
and sume blog yg ade!
oraitt?
thnx!
=DD

Anonymous said...

Eleh Ad !!
Walaupun comment aku lg pendek dr ko..
Aku punyer words magical & sedap biler didengar..
At least aku ucap kat Ifa yg semoga dia diberkati Allah, panjang umur dan lain lain..
(sajer jek nk jelez kan ati ko Ad)
hehe =] =P
Tp Ifa, kata2 aku tuh IHKLAS tau..
Salah eja kot IHKLAS tuhh..

Anonymous said...

err, ko terlupe ke "bekas" ketua kls 6A?
hahaha
bersua:bersemuka:bertemu muka:berjumpa:bertemu dan len2, haha

6Am@N@h_2008 said...

hoho!
aku pnye ayat agy power!
byk yg merepek=repek..
ko pnye ayat xde ayat hentaman!
aku pnye ade..
tuh yg bez bile bce..!
haha!
btw,,org malaysia eje "IKHLAS"..
org UK jek eje "IHKLAS"..
wakakka!
=DD
yea2..aku lupe perkataan bekas tuh..
haha!
=DD
btw,,afiq thnx sbb meminjamkan kamus dewan kau..
laen kaly,,sumbangkan agy mksud perkataan yg ganjil yea?
and,,tlg check kan spelling "IKHLAS" tuk dina leyh?
pertolongan anda saya dahulukan dgn wan zahira baru lahh terima kasih yea?
haha!
wan,,jgn mrh yea?
gurau2 sajaa..
dh lme dh bdk2 6A x kenekan antare satu sme laen..
and aku pon dh lme x kenekan ko and dina!
wakkakaa!
=DD
insyaAllah aku kenekan korang satu ary nnty..
;P
oraitt?
so,,get ready sajaa lahh!
=DD
(aku merepek sorang2)
(mcm lahh wan bce komen nii)
(aku kene masuk rehab)
(pulihkan blek otak aku)
(aku masuk tmpt rehat sme ngan britney spears pnye lahh)
(femes skeyt)
(xnk masuk adi pnye tmpt rehab)
(mmg lahh femes tp memalukan)
(tempat rehab adi kat TANJUNG RAMBUTAN)
SPE NK MASUK DAFTAR KAT ADI
;p
SORII KOMEN PNJG SGT!

Bonehead447 said...

Panjang giler komen ko, Ad!
Aku sendiri malas nak baca dah...

6Am@N@h_2008 said...

hahah!
biase arr!
nk lwn dina!
chewahh!
^_^