CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

TRULY MADLY DEEPLY ;D

KIRE BALEK BAPE LAME KITEORG BERKWN ?

Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, February 14, 2009

LARIAN SEVENS SMKS7

adoii..leteyh aku..kaki melecet..10 KM beb!!spe x leteyh!perghh...dh la lari x mng..kalo mng xpe ah gak..wat malu jek..pape pon RUMAH MERAH BOLEYH!!!

mule2 lari tuh aku dh 1st,,then stamina aku down..ainil potong aku..adoii..pastuh ramai2 potong aku bia je ah..xde mse aku nk lari lg..dh lari dlm mse yg agk lme smpai ah skola..dh smpai aku cr ifa ngan pu3..dieowang ngah borak2 kat tapak perhimpunan..then aku join..sume bdk2 6Amanah 2008..mmg syok abez ah!!byk jgk larh gamba aku amek..sedeyh la aku tgk blek gamba2 nih..ini je bdk2 6A yg ader..mne pegy yg laen???asl snyp??hurmm..dh la lupekan je la psl yg snyp2 tuh..aku nk masukkan gamba...


baguz2 shazwan..bguz sbb berusaha lary tuk rmh MERAH!walaupown aku taw ko leteyh,,aku x kesah..hehe..no 23!!!bguz!

sebenarnyer nk amek gamba zizy jek..tbe2 huda masuk..hurmm..xpe2..aslkan 6A!!!

gamba nih pon sme..nk amek gamba dania sowang..seperti biase huda dtg menyelit..huhuk..

KAMI 6AMANAH!KAMI YG TERBAEK!KMI KWN WAT SELAMENYER!!

whoaa!!gamba nih gempakzz abez!!berwarne warni..hehek..

plaja2 pompuan 6A kecuali adi..die dtg menyelit ntah dr mne..masyaAllah..jgn bertuko jd pompuan sudeyh la adi..

disbbkan cuace yg tdk mengizinkan kiteowang berhijrah masuk dlm dewan lak..wah3..berangin..syok nyer..borak2 dlm bulatan.mmg bising gle smpai kene mrh ngan akak2 form 2..nk aje aku masukkan kasut aku dlm mulut dieowang..dieowang bising xpe lak..aku suruh ifa berak ataz kowang baru taw..!

hahahaha!!gle btol shazwan nih!die pakai baju terbalik!sebenarnyer akak form 2 suruh bkk no larian kiteowang..si shazwan menghadapi kesukaran nk cabut no kat belakang jd die terbalik kan baju die..adoii..wat malu kiteowang jek..

dh abes lary dok termenung lak..aiiyoyo!dh jd cam stor dh kat situ..bersepah gle..last2 kene kutip smph..hahak!

chewahhh shazwan!!wat iklan ape lak kat skola??iklan baju skn SMKS7...hehek..

terhimpit jek aku nmpk kowang nih..besarkan larh bulatan tuh...adeii..khai seperti biase dok kat tgh2 bulatan sme cam kat sks7 dulu..kenangan terindah seyh!!

sharmine ngan adi nih xleyh letak skali agknyer..mesty gaduh..ish3..cam kucing ngan anjing..pilih la spe nk jd kucing,,spe nk jd anjing...hehekk..yg pasty aku manusia!!

shazwan2..ape kene la ngan ko..adoii..bak kate ifa```sejak bile ko keje part time mesin rumput??``...adoii2..sian arh ko..baru 13 taon dh keje mesin rumput..simpati...

gamba nih pon sebenarnyer pu3 nk amek gamba ifa ngan nadia jek..then,,adat huda,,cam bese,,masuk ah skali posing!hehe..

lalala..dh jd kwn baek dh..hahak.. bg aku nadiah sme ngan`` ???``...ader la someone

err???tataw nk ckp ape..aku kasi gamba ni kat MB je ah..hihihihihi

ifa ngah usha2 mamat2 ensem..
hehek2..zizy ngah berusaha wat iklan air mineral..hihi..semoge berjaye!~

adi ngan nuqman control macho!!ye la kan,,nuqman dh couple dh skang..adi plak??cnte ditolak..
hehek..

huhuk..rndunyer..mne 6A yg ramai2 dulu??

baru lpz gaduh..camnih la jdnyer..lalala..katekanlah kalo sharmine ngan adi couple,,x smpai 1 ary dh break agknyer dieowang nih..

zizy??duit tuh ko dpt dr iklan air mineral kaa??hahak..kasi aku skeyt..aku pokai..



k larh..dh la tuh..leteyh aku..adoii2..semakin lme semakin sedeyh lak aku..huhu..sye terpakse mengundurkan diri..sekian terime kaseh..

NUR ADLINA IFFAH BT SHUHAIMI
6AMANAH 4 EVA
-SUDEYH BAEK..NO JHT2-

6 comments:

Anonymous said...

Yg paling menyerlah dlm kesumer gamba is....

Jeng jeng jeng....



ZiZy Ezreen ; Die paling funni dlm gamba2 tuh.. Mmg C00L!!


&.....


Sharmine Syazween ; She looks so
Sw3Et...


&... Last but not least..

Shazwan!!! ; He's pics, well.. All of em r funni.. So cute..

6Am@N@h_2008 said...

wah3..
dh mcm GRAMMY AWARDS lak..
kpd zizy,,shazwan n sharmine...
sile tuntut trofi anda dr dina..
arap maklum..

ifa said...

hahaha..
bez gle time ni....
yg plg bez...
aq dpt pecut ad ngn huda...
muahaha..
keh2..
bez la gmbo2...
rindu lak kt bdk2 6A

6Am@N@h_2008 said...

huhuk..sian aku..
kaki melecet..

Anonymous said...

aku lg kesian!!!
x dpt masuk amek gambar bbrp kali!!!
huaahuaahuaaa
xpe laa, asalkan aku dpt pecut korg sume
ngeh3 xp

6Am@N@h_2008 said...

hahak..
spe suruh ko g tmpt laen.
eleyh..x maen arh pecut2..x syok!