CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

TRULY MADLY DEEPLY ;D

KIRE BALEK BAPE LAME KITEORG BERKWN ?

Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, December 10, 2008

>>maen boling<<



pde ary....jap2..aku x igt la ary aper...hehe..walau mcm mne pown...post ini haruz diteruskan....pde ary ape2 je,,aku,,ifa,,ain,,era,,nashihin,,khairul,,zizy,,balqis,,acap zikry,,acap razali dan segale acap yg ader ter masuklah kicap,,g maen bowling kat PAS..bkn PAS yg termasuk dlm politik and mng kat kawasan pasir mas tuh,,tp PLAZA ALAM SENTRAL...yg pling sedeyh skali,,afiq nk ikowt g maen boling tp malangnyer ader hal yg sgt tidak boleyh dielakkan berlaku pde die..so,,die terpakse la duduk kat rmh 2 jerr..aku x leyh bgtaw aper kene kat afiq tuh jd,,kowang tnye la sendiri!!!oraittt!!

mule bdk2 pompuan start agak lewat sbb era lom smpai..jd bdk lelaki start lu..setelah acap zikry merasmikan balingan bola pertama pde ary tuh yg masuk dlm longkang...jd acare perasmian agak kureng menjadi..bkn kureng menjadi sebenarnyer,, mmg x jd pon..setelah lme menunggu si era tuh,,and kiteowang start syak yg die bermekap dulu,,jd aku pon start la balingan yg masuk dlm longkang..yey!!tp balingan kedue,,kene pin tuh!!7 yg jatuh!!

and ary tuh ade la ary yg pling stress tuk zizy sbb die dpt strikeee!!!bkn strike semue pin jatuh,,strike 5 kali die bling bola masuk longkang..tp kan,,mse tuh x de la gempakzz sgt sbb keadaan agak tegang antara beberape org yg ikowt g PAS nieyh..tp,,psl tegang2 ni kite letak tepi..kalo x nk letak tepi,,kite letak bawah ke,,ataz ke..kire okeyh la tuh..and kalo x nk letak,,kite campak jee..peduli aper kan..hehe..

part terakhir mse ary tuh!!!kiteowang g mkn kat KFC..hurmm..adei sdpnyer..huhu..xpe2 ary rabu nieyh kite g lg!!kali ni aku nk mkn dunkin donuts lakz sbb ary tuh x de mood nk mkn dunkin donuts..hehe!aku kat kelantan skang ni jd aku x leyh masukkan gamba lg..jd tunggu aku smpai shah alam dulu la yer baru aku masukkan gamba..hehe..tunggu je la..!


kan dh busan..spe suruh x nk main...haha...

kali nieyh nash baling x masuk longkang..tp ader la gakz masuk longkang hak2..semue org tlh berjaye memasukkan bola dlm longkang!!takziah diucapkan!!

setiap kali zizy g lepak ngan kiteowang,,mesti ader gosip..haha..skang ngan nash plakz..hehe

dh leteyh main??haha..aku lg leteyh!main tuk due owang..huhu

dh puas main and tgn ku cukup sakeyt dh!!!huhu..zizy sampai skang still bengang sbb die bling mesti masuk longkang..lek2 erk zizy..~

sambel2 menunggun parents kiteowang yg ntah kat mne...kiteowang pon amek la gambo dulu..senyum!

cukup la tuh!!dh mlz nk letak!!huhu..nnty aku wat post agy!

adlina~~~idop mesty gempakzz!!!


1 comments:

Anonymous said...

huhuhu...
syoknye korg leyh gi men...
klu laa aq leyh dtg tgk korg men pastu bola tuh masuk longkang
wakakaka