CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

TRULY MADLY DEEPLY ;D

KIRE BALEK BAPE LAME KITEORG BERKWN ?

Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, November 16, 2008

PrOm NytE....

amacam kowang enjoy x mase prom nyte??hurmm bez gakzz kan mase prom nyte 2..cheeleading mmg gempakzz gle!!!aku ader tangkap gakzz gambar cheerleaders tp x nmpak muke semua org sbb kowang bergerak mmg byk gle,,yer la namenyer pon cheeleading...nnti aku masukkan gambanyerr...jap erkzz..kasi aku 4 jam 23 minit and 46 saat nk upload gamba japzz(main bantai je mase ni)...>KEESOKAN HARINYERR....haa!!!dh siap pon upload photos...





gempakz x??aku gune warne pink ni bkn sbb aku ske warne pink erk,,cuma aku nk match ngan warne baju cheerleaders nieyh..mlm 2 mmg gempakzz gle2 arhh...6A mng plakzz persembahan 2!!!yahooo!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
NI ADER SATU PIX SAMPINGAN YG DIAMBIL OLEYH AFIQ THE KID...DH BESAR PANJANG SEBENARNYER...BDK2 DLM GAMBA NI MUKE SEMUA X LEYH BELAH...

muke sowang2 asal cam 2??seram gakzz aku tgk..cam kumpulan mafia versi alim pon ader gakzz..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
skang pasal the PRINCE AND PRINCESS AWARD!!!prince nyerr ramai org sangke azfar si mamat kecoh 2 mng tp x...fazril azar yg mng...x sangke kan?princess nyerr plakzz saper lg kalo x bdk gempakz sowang ni...wan laaa saper lg...nk tgk gambo nyer??ader2...sabo2 nk masukkan..



naseb baek gua rajin rotate blikzz gamba2 nieyh...wan mencari-cari prince nyer yg maseh blom sampai2 lg...

dh sampai pown prince nyerr..fazril wat muke cam x percaye jerkzz..ahakz lawakzz...

skang baru nk senyum..senyum lg..PEACE!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
k x gamba2 nyer??ni gamba prom jerkzz...nnti aku masukkan gamba lg...dina ko nk tgk sgt kan??silakan...nnti ader lg aku masukkan...enjoy it!!


yg agakz benar...ADLINA..
THE BAD PERSON..alwayzz bad..
insyaAllah lpz ni bertaubat..aminnn

2 comments:

Anonymous said...

ko ni... pe hal x rotate gambar yg terbalik tuu.. aku dok tgk gambar sampai berpusing-pusing kepala aku...

Anonymous said...

owh mmg bez gambar2 mase prom night tuh...
syokk...
dan aq stuju ngan dina...
kang ade yg kepale nye senget gitu-gitu kang camne?
haha